7/05/2013

5/07/2013 Rok Tuwima w Łodzi i Rimmel Salon Pro HIP HOP

Witajcie,


Jako mieszkanka Łodzi korzystając ze sprzyjającej aury postanowiłam odwiedzić  ulicę Piotrkowską i przespacerować się po kawałku położonego już marmuru... (dla niewtajemniczonych, przyzwoitą kostkę wymieniają nam na MARMUR, a co stać Łódź...;)!) - brak słów żeby już drwić w tym temacie.
Muszę przyznać, że ten kawałek z marmurem wygląda ładnie, ale Piotrkowska z kostką też była ładna. 
Przeżyłam miłe zaskoczenie kiedy co kilka metrów widziałam rozstawione posągi Juliana Tuwima, każdy inny nawiązujący do jego utworów - no tak mamy ROK JULIANA TUWIMA.

Już dawno na Piotrkowskiej nie widziałam tak fajnej inicjatywy, cieszy oko, przyciąga turystów. Szansa dla młodych z ASP żeby wyjść ze sztuką na ulice...oby więcej takich akcji!

Poniżej kilka fotek dla osób spoza Łodzi;)

Posągi wykonane w pracowni rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

A żeby dobrze się prezentować na mieście... pomidorowa czerwień na paznokcie ;)

 RIMMEL SALON PRO 317 HIP HOP



Recenzowałam już jeden odcień(BRITPOP) lakierów z tej serii i pisałam ich charakterystykę TUTAJ

Dziś przedstawie Wam pomidorową czerwień ;) 
Jest to żywy radosny kolor w sam raz na lato. Nie nazwałabym tego odcienia klasycznym raczej pasuje do niego określenie frywolny


Różnic we właściwościach lakieru nie odnotowałam. 
Utrzymuje się na paznokciach w stanie nienaruszonym do 3 dni, później ścierają się końcówki.
Lakiery te nie są moimi ulubieńcami za trwałość, ale to co mnie do nich przekonuje to odcienie.
W regularnej cenie zdecydowanie za drogie, ale czesto sa w promocjach - wczoraj widziałam w Superpharm za 9,90zł.
Tym razem malowałam krótkie paznokcie i o ile przy długich szeroki pędzelek nie sprawiał mi kłopotu, to przy krótkich paznokciach trzeba było się nameczyć.

a oto efekty:



P.S. Lubię te lakiery jeszcze za to że tak ładnie sie błyszczą przez te 3 dni zanim je zmyje ;)

Polecacie jeszcze jakis śliczny odcień z tych lakierów?

Pozdrawiam i zapraszam do Łodzi, ostatnio jest po co ;)
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Kolor prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby więcej takich akcji :)
    nie miałam styczności z tymi lakierami ale kolor mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny ale i tak mam wrażenie, że zdjęcie nie oddaje w 100% jego uroku, w rzeczywistości jest pewnie jeszcze śliczniejszy :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko zapraszam Cię do zabawy w Liebster Award :) Nominowałam Twojego bloga więc jeśli tylko masz ochotę odpowiedz na te kilka pytań :) Więcej informacji w notce u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię Rimmela i ich lakiery, a ten kolor piękny. Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczku bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) lubie rimmela jednak ten pędzelek jest dla mnie zbyt duży . Pozdrawiam obserwuje i zapraszam do siebie, znajdziesz u mnie troszkę o kosmetyce, stylizacji paznokci i makijaże :) http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń