6/06/2013

6/06/2013 Lakier na niepogodę, Rimmel Salon Pro BRITPOP ...


Witajcie,
ostatnio dużo wody... z nieba, na ulicy, na chodniku
w myśl zasady: " jesli nie możesz pokonać wroga, przyłącz się do niego " pokryłam swoje paznokcie morskim turkusem



Podczas promocji w Rossmanie zaopatrzyłam sie w trzy kolory lakierów Rimmel Salon Pro, akurat tak wyszło, że wszystkie są z kolekcji Kate. 

Producent zapewnia, że lakiery SALON PRO Z LYCRĄ® łączą w sobie wszystkie zalety profesjonalnego manicure:
  • działanie bazy pod lakier
  • ochrona top coat
  • błyszczący kolor
  • żelowy efekt
  • jedna, łatwa aplikacja bez konieczności utwardzania

Cena:

Lakiery kupiłam w promocyjnej cenie 11,39 zł (cena regularna 18 zł)

Aplikacja:

Lakiery posiadają duży, płaski i ścięty przy końcach pędzelek, który bezproblemowo go nakłada . Zaokraglenia w pędzelku pozwalają ładnie doprowadzić lakier do nasady paznokcia.
Lakier szybko zasych, a do pełnego krycia u mnie wystarczyły dwie warstwy.

Efekty:

Bardzo podobają mi się kolory, tych lakierów sa naprawdę cudne :) Po nałożeniu bez nabłyszczaczy i utwardzaczy lakier ślicznie błyszczy i z pewnością nie daje płaskiego wykończenia. 
Producent zapewnia 10 dniowa trwałość lakieru...obietnice mocno przesadzone. Umnie końcówki nieco starły się już na drugi dzień. Zmyłam po 3 dniach bo kiepsko już wyglądał, co prawda lakier nie odpryskiwał (LYCRA), ale te koncówki... za takie pieniądze życzyłabym sobie dłuższej trwałości. 
Cieszę się że kupiłam go w promocji, kolory ma świetne ale trwałość nieprzyzwoicie krótką, w regularnej cenie nie dokupię na pewno żadnego innego koloru, a w promocji kto wie ;)

A poniżej możecie podziwiać efekty na paznokciach ;)







Kolor na zdjęciach przypomina bardziej błekit, ale na żywo to głęboki turkus.

Uzywałyście już tych lakierów? Jak Wasze wrażenia? Który kolor najładniejszy? 

Pozdrawiam,
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Lakiery, które nie wytrzymują w stanie nienaruszonym przynajmniej trzech dni, nie powinny być dopuszczane do sprzedaży ;P
    Nie mam żadnego lakieru z tej serii, ale odcienie rzeczywiście są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skarbysyberii.pl jak ta tej stronie kupiłam produkty z 30%zniżką z okazji dnia dziecka
    na niektórych blogach są tez kupony zniżkowe na tych współpracujących
    długo sie czeka na produkty bo aż tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie znałam tego sklepu, porównam sobie ceny z Kaliną i zobaczymy na który padnie wybór ;)

      Usuń
  3. mam podobny lakier rimmel tylko z innej serri 60 s
    jest bardzo fajny iszybko schnie tej serii jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń