5/09/2013

9/05/2013 L`Orient, Eau de rose- luksusowy tonik z płatków róży damasceńskiej








Cena: 34zł za 90ml

Skład: Aqua Rosa damascena, 100% naturalny

Działanie (wg producenta): działa tonizująco i kojąco, porawia napięcie skóry
i koloryt przywraca skórze naturalną równowagę. Skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka.Status:


Śpieszę do Was z  wieściami o świetnym kosmetyku:)

Tonik z płatków róży damasceńskiej otrzymałam w prezencie od moich kochanych przyjaciółek (Świetny prezent!!!) Kiedy go dostałam od kilku dni borykałam się z sucha skórką na policzku, stosowałam kremy nawilżające, pod ręką miałam też olejek z kiełków pszenicy- niestety problem nie znikał. Do wieczornej toalety postanowiłam dołączyć prezent. Z odległości około 5-7 cm spryskałam dość obficie twarz, po wchłonięciu zastosowałam krem nawilżający(taki jak zawsze). Rano po przebudzeniu i porannej toalecie zauważyłam, że po mojej suchej skórce nie ma śladu! 
Wiem ciężko w to uwieżyć - po 1 użyciu taki efekt! Ale właśnie tak było, po nałożeniu podkładu ani śladu po suchej skórce- dziewczyny w okresie jesienno zimowym sucha skórka na mojej twarzy to niemal standard ale jeszcze nigdy nie miałam kosmetyku który zadziałałby tak ekspresowo i to z jakim efektem. 
Będąc życiowym niedowiarkiem postanowiłam jednak sprawdzic na 100%, że to ten tonik, a nie np. opóźnione działanie kremu, który cały czas stosuję. Podobne przesuszone miejsca mam powyżej łokcia  wieczorem spryskałam tonikiem problematyczny fragment skóry, rano powtórzyłam czynność, a wieczorem widziałam już pierwsze efekty.
„Sucha skórka” nie zniknęła w całości ale stała się zdecydowanie wygładzona i już po spryskaniu bledsza, po 4 dniowej kuracji skóra powyżej łokcia 100% gładka!

Kosmetyczny niezbędnik dla osób z suchą i skłonną do podrażnień skórą.

Inne zastosowania: oprócz spryskiwania na twarz, stosowałam na włosy równie dobrze działa, włosy po spryskaniu stają się miękkie.

Jesli chodzi o zapach- intensywny różany w momencie spryskiwania, jednak błyskawicznie się ulatnia- w sumie nie wiem, czy to plus czy minus :)

Podsumowując wad nie dostrzegam, głowna zaleta świetnie nawilża i sprawia, że skóra wygląda zdrowo :D, no może jedną wadę ma- cena- trochę wysoka jak za 90 ml. Palnuję wypróbować tańszą opcję- Hydrolat z róży damascena z Biochemii Urody (200 ml 16,90 zł).Jak tylko przetestuję na pewno wrzucę recenzje.



Miałyście okazję używać jednego bądź drugiego hydrolatu? jakie są Wasze opinie?

Agnieszka.

1 komentarz:

  1. Szkoda tylko że jest trochę droga, ale to naprawdę świetny i naturalny kosmetyk i ślicznym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń